interpaciolo.com/smf1
Octubre 16, 2019, 07:38:44 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias: SMF - Just Installed!

Inicio   Ayuda Buscar Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: ballen han brøt sitt målI mål Brasil vm drakt Buffon kom hoppet det litt på grøften ?Spania ble nekt  (Leído 141 veces)
DavisK762
Newbie
*

I am Reva from Waipahu. I am learning to play the Cello. Other hobbies are Vehicle restoration.

Ver Perfil WWW
« : Junio 20, 2018, 07:23:07 »

ballen han brøt sitt målI mål Spania vm drakt Buffon kom hoppet det litt på grøften ?Spania ble nektet alle tre poeng i Italia da Daniele De Rossi scoret en 82-minutters straff for å tjene sin side til 1-1, men La Rojas målskriver følte at det var et tvilsomt spotspark som ble tildelt.
Sevilla mannen var ikke i nærheten da Sergio Ramos fouled Eder, men han hadde tvil om hvorvidt det burde vært gitt.
'I første omgang var vi komfortable og spilte litt god fotball,' sa han om kampen.
'I andre omgang spilte de som Italia, og de vant territorium med sine anstrengelser, hvoretter den tvilsomme straffen ble tildelt.
'Jeg var langt borte fra det og kunne ikke se det bra, men det vil bli sett godt på fjernsyn.'
I tillegg til å diskutere Azzurri-målet, reflekterte den 26-årige på egen streik, hvor Gianluigi Buffon savnet ballen da han brøt ut av sitt målI mål da Portugal vm drakt Buffon kom ut hoppet det litt på grøften og kom derfor ikke til ham,' forklarte spanjeren.
'Jeg forventer ikke at målvakten i slike tilfeller sletter det, men ballen fant meg og jeg kunne score.
'[Buffon] har en utrolig rekord, som ikke kan nektes.'
Selv om han var glad for å ha åpnet scoret, hadde Vitolo sin angrer på å ikke doble den spanske lederen.
'Jeg hadde sjansen til å gjøre det 2-0, men det var ikke å være,' fortalte han journalister.
'Jeg må fortsette å jobbe slik at jeg i fremtiden kan score dem.'
Samlet sett var spilleren fornøyd med sikringen av et poeng, og understreket at for å forlate Italia med noe var det positivt.
'Det var veldig viktig å ikke miste her,' sa vingen.
'Vi ønsket de tre poengene, men minst går vi med en, og det er viktig.'

Also visit my blog post Brasil vm drakt
Páginas: [1]
  Imprimir  

Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 válido! CSS válido!